Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Genç Sanatçılar, 19 Mayıs’ta Bakan Ersoy ile Buluştu

Posted on 20 Mayıs 2026 by Ayşe Kurt

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Kültür ve Turizm Bakanlığı’nda özel bir etkinlik gerçekleştirildi. Etkinlikte, Çankırı Selahattin İnal Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan cam mozaik Türk bayrağı, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’a sunuldu. Bakan Ersoy, genç sanatçılarla bir araya gelerek, onların sanat projeleri, gelecek hayalleri ve kültürel miras çalışmaları hakkında keyifli bir sohbet gerçekleştirdi. Gençlerin sanatsal yeteneklerini desteklemek ve projelerine katkı sağlamak amacıyla yapılan bu buluşma, katılımcılara ilham verdi.

Posted in Sağlık

Yazı gezinmesi

Uyku Kalitenizi Artıracak Besinler ve İçecekler: Uzak Durulması Gerekenler →
← Bursa’da 19 Mayıs Kutlamalarına Polis Engeli: Barikatlar Aşıldı, Yürüyüş Gerçekleşti

Author: Ayşe Kurt

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al